Voor vragen mail ons: klantenservice@goodies.nl      Mist u nog iets, bestel hier de ontbrekende producten

Gratis bezorging

Vanaf €50

Voor 15.00 uur besteld

morgen in huis

Deskundig advies

Bel of mail ons uw vragen

Verzenden & Retourneren

Levering

Indien u op werkdagen voor 15:00uur besteld, en alle producten zijn voorradig ontvangt u de bestelling de eerstvolgende werkdag. Indien producten niet voorradig zijn leveren we u deze alsnog uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Indien u in het  weekend besteld, dan wordt uw pakket op dinsdag geleverd. Halen wij het niet door welke redenen ook om te leveren binnen deze termijn zullen we contact met u opnemen en overleggen we of we dit later leveren of liever de betaalde bedragen terugstorten.

Bezorgkosten

Voor een bestelling met een totaal bedrag lager dan € 50.00 wordt € 5.00 verzendkosten berekend.

Bestellingen voor een hoger bedrag worden gratis verzonden.

Wanneer ontvangt u uw bestelling

Maandag t/m vrijdag:

Voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis.  .

Zaterdag en zondag:

Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, ontvangt u op dinsdag.

Indien een product niet voorradig is, wachten wij met het leveren van de volledige order tot de bestelling compleet is. Indien deze na 3 dagen nog niet compleet is wordt er contact met u opgenomen, en de rest die wel voorradig van de bestelling al naar u toegezonden.

Indien u de bestelling wilt annuleren indien wij het niet op tijd kunnen leveren kunt u dit kosteloos doen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Als een pakket niet kan worden afgeleverd door het foutief ingeven van uw adresgegevens zijn wij genoodzaakt leveringskosten (opnieuw) aan u te berekenen.

Wanneer er bij de bezorging een fout wordt gemaakt door één van onze bezorgdiensten, dan neemt Goodies.nl de verzendkosten voor opnieuw verzending uiteraard op zich.

Indien je jouw pakket niet binnen het gestelde termijn ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat er een onderzoek opgestart kan worden. De betreffende bezorgdienst start een onderzoek naar het pakket en vraagt na wat er aan de hand is. Een dergelijk onderzoek kan ca. 5 werkdagen in beslag nemen.

Indien u uw pakket niet ontvangt binnen 4 werkdagen vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij kunnen uitzoeken wat er is misgegaan, en zo snel mogelijk samen met u naar een oplossing te zoeken. 

Scroll naar top